יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

CARELINE-388+Life-327

היי כולן,
היום אני יסקור לק שאני אישית מתה עליו וחלמתי על צבע כזה המון זמן!!
אז שנתחיל ?












הלק הזה פשוט מ-ה-מ-ם!!
באמת שזה צבע מושלם
הגוון שלו הוא מנטה עם טיפה טיפה נצנצים שעושים אותו אפילו יותר מיוחד ויפה

תמונה בה רואים יותר את הנצנצים ;)
  1. המריחה שלו ממש טובה, משום מה המברשת הענקית של קרליין דווקא נוחה לי
ויוצאת לי איתה מריחה אחידה והכי טובה
הלק בשכבה הראשונה ממש לא אטום, ונראה שצריך למרוח ממנו בערך שלוש שכבות
אבל השכבה השניה דיי מספיקה, אני אישית מרחתי שתי שכבות קצת יותר עבות מבדרך כלל
את העמידות אני לא יכולה עדיין לבחון כי מרחתי אותו אתמול 



שקניתי את הלק הוא היה האחרון שנשאר ושהרמתי אותו הפקק המרובע יצא ממנו
יש לפקק שבר קטנטן מבפנים, אבל לדעתי זה עושה רק טוב ללק הזה
הרבה יותר נוח למרוח אותו עם המכסה העגול מאשר המרובע
המריחה יותר קלה ויש יותר שליטה עליה
ממליצה לכן לנסות להוציא את הפקק המרובע, אני חושבת שאני יעשה את זה לשאר הלקים של קרליין שלי
המחיר שלו הוא: 34.99 ש"ח
אני קניתי אותו במבצע של 13.99 ש"ח






כדי שהלק לא יהיה משעמם [ישלי בעיה שאני נורא אוהבת ציורים וחוסר אחידות כלומר רק לק אחד על כל האצבעות]
אז עשיתי באצבע אחת נקודות עם לק אחר
מרחתי את הלק של לייף מספר 327 ואחר כך עשיתי נקודות עם הלק הלבן מספר 237
עם מנקד שקניתי בחנות כלשהי של כל מיני לקים ודברים כאלה ברחוב שעלה כמה שקלים
המנקד הזה מעולה ! מי שרואה אותו שתקנה, הרבה יותר נוח לעשות איתו נקודות מאשר עם המנקד עץ של וואו/ביוטיקר
לי אישית הוא הכי נוח למרות שגם אלה של וואו/ביוטיקר גם טובים

אז מקווה שאהבתן ;)
בקרוב עוד פוסטים חדשים!!!
אוהבת המון

7 תגובות:

mayane21 אמר/ה...

אני מאד אוהבת את 388 של קרליין והדוגמא שהוספת על ציפורנייך- משגעת!

כיף לקרוא פוסט נוסף שלך, מתוקה ♥

Lian :) אמר/ה...

תודה רבה !!
שמחה מאוד שאהבת

EFRAT ITAH אמר/ה...

המנטה של קרליין אחד היפים שדגמתי הקיץ. לא הייתי מבחינה בו במבט ראשון, אך אחרי שראו אותו עלי...אין אחת שלא חמדדה אותו לעצמה

Fancy Kitten אמר/ה...

עיצוב ממש יפה! והקרליין בהחלט אחד הגוונים המיוחדים! :)

Lian :) אמר/ה...

אפרת אני מסכימה איתך לגמרי! הוא מהמם!!
ג'ני/ג'ן תודה רבה, והקרליין באמת ממש יפה

Oksana אמר/ה...

pפשוט מקסים בדיוק עכשיו גם פרסמתי פוסט על וגם עם נקודות :) מאוד אהבתי את הגוון הירוק של לייף היה מצויין לחורף הקרוב

אנונימי אמר/ה...

מהמם הדוגמה! הצבע של הקרליין באמת יפה, ויש להם מלא צבעים שהם right on the money מה שנקרא. הבעיה היחידה שיש לי איתם היא הפורמולה. אחרי חודש הלק כבר פשוט לא שמיש. לקנות רק במבצעים. \: