יום שלישי, 8 בפברואר 2011

Revlon-Gum Drop

התחדשתי לי בשלושה לקים של רבלון מהסדרה הריחנית החדשה :)
הגוון של הלק הראשון מהמם, וראיתי דומים לו אבל לא כאלה.
אהבתי מאוד את הגימיק הזה של הריח, זה מוסיף לדעתי ללקים
ציירתי את הפרחים ממדריך שמצאתי באינטרנט,היה יכול לצאת יותר יפה אבל לא נורא עדיין אהבתי :)


הפורמולה של הלק הייתה סבבה, אבל עם הלק הראשון שניסיתי [שהסווטצ'ים של שני הלקים האחרים יעלו בקרוב] היה יותר נוח למרוח. אולי בגלל שהלק הזה בהיר יותר מהשני אז יש בעיה קצת לא יודעת מה קרה איתו אבל זה הסתדר בסוף :)
אני שמתי 3 שכבות אבל 2 יכולות להספיק.
סליחה על הקיוטיקלס שנראים נורא אבל לא יכולתי להתאפק והייתי חייבת להראות לכם את הלק הזה
מקווה שאהבתם ! 

4 תגובות:

marina אמר/ה...

פסטלי מדי בשבילי אבל אולי אשנה את דעתי כששמש תצא.
טיפ לשיפור מהיר בקיוטיקלס - שמן לעור מסביב לציפורניים. עולה פלאים!

Lian :) אמר/ה...

כן זה בעייתי לראות לגמרי את הצבע בלי שמש. אבל הוא מהמם !
ותודה אני יחפש את השמן, קניתי משהו שעזר קצת יותר ממה שהיה לפני :)

EFRAT ITAH אמר/ה...

גוון מאוד אהוב עלי בקיץ גם לפדיקור. יש לי דומה לו בג'ייד ובשיק.

לא קניתי אותו כי "השמציו" את הסידרה הרחינית שהיא דלילה ולא נמרחת היטב.

יפה לך!

מה עם ביטול "אימות מילים" יש שמצב?

Lian :) אמר/ה...

דווקא זה נמרח לי סבבה לגמרי :)
תודה רבה, ומה זאת אומרת אימות מילים ?